Politica de rambursare
Politica de retur
Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind protecția consumatorilor în contractele încheiate la distanță, ai dreptul de a returna produsele achiziționate online, fără a oferi un motiv și fără penalități, în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării acestora.
Pentru a iniția un retur, este necesar să trimiți o solicitare scrisă pe adresa de e-mail contact@noabox.ro, în interiorul termenului legal de 14 zile.
Condiții generale pentru returnare
Produsele pot fi returnate doar dacă se află în aceeași stare în care au fost livrate, fără semne de utilizare, purtare sau deteriorare. Este esențial ca acestea să fie însoțite de ambalajul original și de toate documentele primite: factura fiscală, certificatul de garanție și certificatul de conformitate (acolo unde este cazul).
Returul trebuie notificat în scris în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, iar produsul trebuie expediat către noi în cel mult 14 zile calendaristice de la această notificare.
Excluderi de la retur
Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă urme de utilizare, zgârieturi, lovituri sau orice altă formă de deteriorare. De asemenea, nu pot fi returnate produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile și documentele necesare.
Solicitările de retur transmise după expirarea termenului legal de 14 zile nu vor fi luate în considerare.
Orice produs care nu este returnat în starea originală va fi refuzat.
Modalitatea de returnare
Returul se realizează exclusiv prin firmă de curierat rapid, aleasă de client. Costul transportului aferent returului este suportat integral de către client.
Nu se acceptă colete cu ramburs și nici cele trimise prin Poșta Română.
Recomandăm ca produsele să fie ambalate corespunzător, pentru a preveni deteriorarea pe durata transportului.
Rambursarea banilor
Contravaloarea produsului returnat va fi rambursată în termen de 14 zile calendaristice de la primirea și verificarea produsului.
Rambursarea se face prin transfer bancar într-un cont valid din România, furnizat de client în solicitarea de retur.
În cazul comenzilor achitate cu cardul, rambursarea se va efectua în același cont utilizat pentru plată.
Ne rezervăm dreptul de a reține o sumă aferentă diminuării valorii produsului, dacă în urma verificării se constată că acesta a fost utilizat sau deteriorat.
Anularea comenzii
Dacă dorești să anulezi o comandă înainte ca aceasta să fie expediată, te rugăm să ne contactezi cât mai rapid pe adresa contact@noabox.ro. Vom face tot posibilul să oprim livrarea, însă nu putem garanta anularea comenzii dacă aceasta a fost deja preluată de curier.
Refuzarea sau neridicarea comenzilor este considerată abuz, iar în cazul în care aceste situații se repetă, ne rezervăm dreptul de a nu mai onora viitoarele comenzi plasate de același client.